Türkçe Türkçe

0 yorum 0 yorum
Ürün Kodu: GT-MUGLA
* Tarih:

MUĞLA GEZİSİ – (Stratonikeia – Akyaka – Belen Kahvesi )

Turumuza katılacak misafirlerle toplanma noktasından erken saatlede buluşuyoruz. İlk durağımız yörede kahvaltısıyla ünlü Pınarbaşı’nda kahvaltı molası veriyoruz. Ardından Stratonikeia Ören yeri gezimiz başlıyor. Kent, MÖ 3. yüzyıl da kurulmuştur. Bu tarihte Suriye kralı I. Selevkos eşi Stratonike'yi oğlu Antiokhos'a vermiş, Antiokhos da önce üvey annesi sonra eşi olan Stratonike adına Stratonikea kentini kurmuştur. Antik çağ coğrafyacısı ve gezgini Strabon'a göre kent, çok güzel yapılarla donatılmıştı. Bu yapılardan en ilgi çekici olanı Gladyatörlerin Arenası’nıda göreceğiz.

Muğla’ya yola çıkıyoruz. Muğla gezisi daha çok il yönetim şeklini anlamaya yönelik bir eğitim gezisidir. Bu içerikle Muğla Valiliği, Muğla Emniyet Müdürlüğü, Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü  ve Muğla Kültür ve Turizm Müdürlüğü birimlerini ziyaret ediyoruz. Öğle yemeği molası için sakin belde Akyaka’ya geçiyoruz. Azmaklarıyla ünlü Akyaka’da yemek ve azmak gezisinin ardından Ağahan Mimarlık Ödülü almış Nail Çakırhan Konağı’nı görüyoruz.

Dönüş yolunda türkülere konu olmuş Belen Kahvesi’de kahve molası veriyoruz. Akşam saatlerinde Bodrum’a ulaşmış oluyoruz.

Ücretsiz Aktiviteler

• Yönetmeliğe uygun araçlarla ulaşım
  • Sabah kahvaltısı
  • Öğle yemeği
  • Profesyonel rehberler eşliğinde tüm çevre gezileri
  • Otobüs içi ikram ve hizmetleri
  • Türsab seyahat sigortası
  • Öğretmen kontenjanı
  • Otopark ücreti

Ücretli Aktiviteler

• Yemeklerde alınacak içecekler
  • Özel harcamalar
  • Müze ve ören yeri girişleri
  • Tekne ile azmak gezisi
  • Ekstra olan gezi ve eğlenceler

Not: Tur bedeli kişi sayısı ile belirlenmektedir. Lütfen tur detayları ve fiyat için bizi arayınız…

T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürlüğü’nün 20 Kasım 2013 tarihli genelgesi;
GENELGE 2013 / 10 (8 MADDE) Eğitim kurumları (Okullar, Üniversiteler vb.) Meslek Odaları, Dernekler, Vakıflar, Belediyeler gibi kişi ve kuruluşlar tarafından düzenlenen gezi, tur, transfer hizmetlerinde kullanılan araçların karayolları mevzuatına uygun olması, organizasyona katılanların zorunlu seyahat sigortası yaptırılmasının sağlanması, kaza ve benzeri durumlarda mağduriyetlerin önlenmesi için bu tür hizmetlerin Bakanlığımızdan işletme belgesine sahip seyahat acentaları vasıtası ile yapılmasına yönelik tedbirlerin alınması zorunludur.

Yorum Yap

Adınız:

Yorumunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!